SUKABLOG TOPACIO

Kaixo lagunak, Blog honetan Sukarrietako SESZen egiten diren proiektu eta tailerrei buruz hitz egingo dugu.

miércoles, 30 de noviembre de 2011

BIDEOGINTZA TAILERRA

Publicado por topazio en 11:58
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest
Etiquetas: tailerrak
Entrada antigua Inicio
relojes web gratis

DENON GUSTOKO MUSIKA

http://youtu.be/lAhHNCfA7NI http://youtu.be/fLexgOxsZu0 http://youtu.be/xLIoxHd76BI http://youtu.be/bAVKp0X9JnQ
http://youtu.be/kfXQ_1cJXqw
http://youtu.be/WMYTicuLNnY
http://youtu.be/6_YhTHccClM
http://youtu.be/1j3k9LMWsBs
http://youtu.be/5ftuEOWQ1VE

Ai si eu te pego

http://youtu.be/Yfn_XjxZz6s

DENBORAPASAK

http://www.sudokuadictos.com/

Archivo del blog

  • ▼  2011 (19)
    • ▼  noviembre (19)
      • BIDEOGINTZA TAILERRA
      • PLANETA BERDEA PROIEKTUA
      • IRRATIA TAILERRA
      • LURRA PROIEKTUA
      • BASOA PROIEKTUA
      • URA PROIEKTUA
      • KOADERNAKETA TAILERRA
      • SUKALDARITZA TAILERRA
      • KOSMETIKA TAILERRA
      • ARGAZKIGINTZA TAILERRA
      • SUKABLOG TAILERRA
      • ZERAMIKA TAILERRA
      • Ibai eta Txabi
      • Julen
      • Iker eta Andoni
      • Aitor eta Josu
      • Leire eta Irati
      • Ibai eta Julen
      • Bittor eta Unai

Datos personales

Mi foto
topazio
Gu Begoñazpi eta Resurrección Maria de Azkue ikastetxekoak gara eta aste honetan S.E.S.Z.-en Ingurumenari buruz eta tailerrei buruz ikasten ari gara.Espero dugu ondo pasatzea gurekin.
Ver todo mi perfil
Tema Fantástico, S.A.. Imágenes del tema: mattjeacock. Con la tecnología de Blogger.